4.25.2012

PIGEON

Juste sako, kad mes kaip debiles. Is dalies sutinku.


Bet dabar trumpai apie pastaruju dienu niekalus...


 Geliu pardavejo nuotrauka, kuria susigooglinau netycia ir kuri labai patiko, todel ji cia ir yra. Suprantama (kodel patiko).


Cia priedas prie iraso Mata Hari. Sitos spalvos roziu ieskojau visame mieste. Norejau, kad butu butent tokios ir ne kitokios. Greiciausiai tik pries vestuves panasios nesamones dedasi, taciau tokiu nebus, todel as ramiai ir toliau sau dovanosiu retas geles ir kitus mazmozius.


Pirmadienio popiete valgeme ledus ir ziurejome i zmones.


Kalbant apie ledus, svarbiausia buvo ne skonis, bet tai, kad ju buvo daug ir tas kiekis sukele kazkoki nesveikai apzoriska pasitenkinima. 


Labai netiketas radinys - pyragelis su melynemis. Visada i tokius kreivai ziuredavau, bet del sio pakeiciau nuomone ir nujauciu, kad jis jau pakeliui tapti mano vieninteliu. Siandien net pagalvojau, kad jis tarsi tas vysniu pyragas is Tvinpykso...  

Juste klause, kaip as manau, ar cia is saldytu uogu padaryta... Nieko nemanau, bet man tas klausimas nepatiko, nes ir toliau noreciau galvoti, kad cia tikra svieziena. Esu pizonu pizonas...


1 comment:

  1. Ledai, mmm~, turėsi mane ten nusivesti, kai kada nors atvažiuosiu į Šiaulius!

    Gal beieškodama šios spalvos rožių aptikai kur nors žalių?? ;>> Arba gal gali sugalvoti, kokią man puoštę darytis į vestuves? Ak ak.

    ReplyDelete