4.29.2012

SOME MAGIC

Megstu daiktus. Pacius mylimiausius laikau cia:


Is kaires puses pirmi drambliukai Nikos, bet kaip ir daug kitu jos daiktu, tuo paciu metu jie priklauso ir man... Dideli drugeliai yra siaip labai mieli, mazus atidave Juscius. Kitus drambliukus Nika parveze is Bulgarijos. Dabar nebepamenu kaip, kas ir kada, bet nekarta esu susilaukusi repliku, kad nesioju dramblius ausyse. Zavu. 


Vel Nikos Pomander, kuri jai padovanojau kai baige universiteta, bet veliau pasiskolinau ir pamirsau grazinti, kokia didele geda. Geltoni karoliai - Justes lauktuves is Maroko, roziniai ir oranziniai kutai - Ievos is Prancuzijos, auksinis kryzelis - mociutes dovana kai buvau labai maza, zydros akys - is Mykonos, grandinele - is Saloniku ir oranziniai karoliai - Giedres mamos jaunystes papuosalas. 


Du ypatingi kvapai. Musk Amber Juscius parveze is Amerikos, juos naudoju tik isskirtinemis progomis, kuriu mano gyvenime tiek mazai... Cacharel Eden miniatiura pirkau Atenu blusu turguje. Anksciau jais kvepinausi ir net maniau, kad tai mano gyvenimo kvapas. Dabar taip nebemanau, bet simpatija vistiek begaline.


Vasaros kvapo muilas ir ranku kremas, kuriuos pauoscius/panaudojus atrodo, kad galva buvai ikises i geliu puokste. Pakalnuciu muila Nika atsiunte is Paryziaus. Tres jolie.


Trys mano laikrodziai. Pirma radau vienoje parduotuveje Bordeaux (tikrai radau), antra radau namuose ir uzsidejau savo apyranke, o trecio is pradziu susizavejusi Corto Maltese vienu metu desperatiskai uzsinorejau ir teko susiveikti. Jie visi veikia, tik nesuprantu, kodel rodo skirtingai... 


Pinigine is Madrido, joje nesiojuosi centus, kiniski kaspineliai ir keramikines sagos, kurias islupau is seno palto. Viena diena man tai pravers... 


Feju alfabeta Juscius atsiunte issiputusiame voke is Amerikos. Ta knygute yra visiskai pasakiskas dalykas kaip ir musmires, kurios yra dalis manes. 



Labiausiai patinka sitas altruistinis eilerastukas. Jis yra apie vetch gele, kuri lietuviskai vadinasi vikis. Zinau, kad vikiu suvalge triusiai mirsta. Bet man nesvarbu, vistiek Vikis yra labai labai grazus vardas. 


Melyna sege - Justes ir Ievos dovana gimtadienio proga. Jau nebepamenu kurio, bet kazkurio pacios jaunystes. Sege su nameliais is gimtojo miesto turgelio uz viena lita, 17 - mano braskiu skynejos numeris, kai buvau septyniolikos ir viskas velniskai sekesi. Papiruselis - susukti Indres linkejimai su praejusiu gimtadieniu. O tie zenkleliai turi buti kartu, nes ant vieno parasyta: "What kind of girl am I?.... I don't even know his name.... and I don't care.... I just want his Kisses!".


Likuciai is Ispanijos: atvirukas su Marlonu Brando, Nevermind baro kortele, kosminis pakabukas ir, zinoma, 8 ball...


Likuciai is Graikijos: akmeneliais is Jonijos ir Egejo juru, karoliai is Saloniku, pasto zenklai ir lipni juostele, kuria  uzklijuodavau vokus...


Skarele atsiunte Nika, plunksnele padovanojo Neringa, o kvepalai jau turi istorija: kvepinausi jais 2010 metais Provanse, tada labai reikejo kvepalu, sitie buvo pirmieji, kurie patiko, kvepinausi tris savaites, o paskui isvykau ir net pamirsau. Si pavasari vel prisiminiau, kai viena diena uzuodziau Jusciu su tu paciu kvepalu sleifu einanti per kambari. Taigi, pagalvojau, kad reikia pakartoti.  


Kenzo Indian Holi kvepalai, kurie yra mano didziausios svajones simbolis. One day, one day...



1 comment:

  1. visi daiktai yra labai gražūs, kai turi istoriją:) kiek istorijų čia? jei pradėčiau skaičiuoti - pasibaigtų sekmadienis

    ReplyDelete